Compartiu els camins del vostre viatge en el concurs d´Instagram

(Biblioteques - 2017-08-17)

Fins el 15 de setembre podeu pujar a Instagram una fotografia del camí, carretera o corriol pel qual hagueu transitat durant les vostres vacances i us hagi servit de font d’inspiració. Participareu així en el IV Concurs “Els camins del teu viatge” organitzat per les Biblioteques de Girona i la Llibreria Ulyssus que convida els viatgers i aficionats a la fotografia a compartir el seu enginy i talent fotogràfic.
Les fotografies han de ser originals i fetes amb dispositiu mòbil (Android/Iphone) i cal pujar-les amb l'etiqueta #bibliotequesalacarretera2017.
El premi consistirà en un lot de llibres per valor de 50 € i la fotografia guanyadora servirà d’imatge promocional del cicle de Xerrades “A la carretera” de l’any vinent. Podeu consultar les bases aquí.