Nova edició de la Setmana de la felicitat

(Biblioteques - 2018-03-16)

El 2012 l’Assemblea General de les Nacions Unides proclama el 20 de març “Dia Internacional de la Felicitat” per reconèixer la rellevància de la felicitat i el benestar com a aspiracions universals dels éssers humans i la importància de la seva inclusió en les polítiques dels governs. El regne asiàtic de Bhutan des dels anys 70 mesura els nivells de felicitat dels seus habitants i considera aquest sentiment més important que el producte interior brut.
De del 2014, a proposta del CAP Dr. Jona Vilaplana, diferents serveis, associacions i grups del Sector de l’Esquerra del Ter i de Sant Gregori ens hem sumar a aquesta iniciativa inspirats per la recomanació del Dr. Figueres “ser optimista i feliç genera salut”.
Aquest projecte comunitari té cada any una temàtica que ens inspira, oferint any rere any diferents perspectives. Al 2014 va ser “Ser optimista i feliç genera salut”, al 2015 “La felicitat és dins teu”, al 2016 “La felicitat i el veïnatge”, al 2017 “La felicitat i les relacions intergeneracionals”.
Aquest 2018 sota el lema “Emocions i felicitat”et convidem a participar en un seguit d’activitats diverses i gratuïtes amb l’objectiu de millorar els nivells de felicitat.
La Biblioteca Antònia adroher, conjuntament amb totes les entitats del sector, participa activament el l'organització i la realització de les activitats de la Setmana.
Podeu consultar el programa aquí.