La Revetlla de Sant Jordi, la festa literària i participativa

(Biblioteques - 2018-04-17)

Les biblioteques públiques de la ciutat se sumen de nou a la Revetlla de Sant Jordi amb propostes per a totes les edats durant el vespre del 20 d’abril.

Si Sant Jordi celebra el llibre, la seva revetlla és la festa de la lectura, els lectors i les biblioteques, un preludi que fa venir salivera als amants dels llibres per gaudir encara més de la Diada.
La Revetlla de Sant Jordi esdevé una convocatòria excepcional, festiva, participativa, amb activitats culturals per a tothom a l’entorn de la lectura i les biblioteques.
Per les condicions excepcionals del calendari, les biblioteques celebraran la Revetlla de Sant Jordi 2018 el vespre de divendres 20 d'abril.
Les activitats programades per les biblioteques de la ciutat van des de Clubs infantils de lectura obert a tothom, sessions de recomanacions de llibres per als més petits i per als més joves, tertúlies, tas de vins literaris, recomanacions de les persones usuàries i, fins i tot punxades de recomanacions musicals. No us podeu perdre aquesta festa a la vostra biblioteca de referència. Consulteu la programació aquí.
Aquest projecte, impulsat pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, enguany arriba a la sisena edició, es consolida i s’estén ràpidament arreu del territori: a l'edició de 2017 hi van participar 7.500 persones a les 214 activitats que van organitzar les 138 biblioteques d'arreu de Catalunya que es van sumar al projecte.