Passa una Supernit a les biblioteques!

(Biblioteques - 2018-05-21)

El Super3 i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya han organitzat, per al 25 maig, la "Supernit a les biblioteques" públiques, per promoure la lectura entre el públic infantil.

El Sr. Pla i el seu ajudant han tancat dins la biblioteca la Nenúfar i la Matoll i han posat a la porta unes cadenes gruixudíssimes amb un cadenat enorme. L’única manera d’obrir aquest cadenat és resoldre quatre enigmes. Les solucions d’aquests enigmes són els quatre números que permeten obrir el cadenat.
Per això, els nens i nenes estan convocats, a la "Supernit a les biblioteques", a resoldre els enigmes i obtenir els dos últims números que obriran el cadenat de la superbiblioteca.
La Supernit té per objectiu fer arribar als més petits la importància de la lectura i, per fer-ho, el Super3 ha ideat una aventura multitudinària, simultània i transmèdia per nens i nens de tot el territori. A la ciutat de Girona hi participen les biblioteques Antònia Adroher, Carles Rahola, Just M. Casero i Salvador Allende.

Què han de fer els súpers per participar-hi:
· L'activitat és gratuïta, però l'aforament és limitat i es recomana inscriure’s prèviament a la biblioteca triada.
· Els súpers s’han de presentar en alguna de les biblioteques que hi participen, una mica abans de les 20.00 del 25 de maig, acompanyats d’algun adult.· La "Supernit a les biblioteques" començarà a les 20h i tindrà una durada d'una hora.
· No cal portar-hi res, només enginy.
· Encara que no tinguis el carnet del Super3 ni el carnet de biblioteca també pots venir a salvar la Nenúfar i la Matoll.
És molt important que un cop dins la biblioteca se segueixin en tot moment les indicacions del personal de la biblioteca, hi haurà molts nenes i nenes i necessitem que tothom ajudi a que tot surti bé.

Què els ha passat a la Nenúfar i la Matoll?
El Club Super3 t'ho explica tot a www.super3.cat. Es poden mirar tots els vídeos i un munt d'informació sobre la Supernit.

Tens dubtes?
Pregunta'ns: biblioteques@gencat.cat