Aquest estiu torna la invasió lectora a la ciutat de Girona

(Biblioteques - 2018-06-26)

Els clubs juvenils de lectura de la ciutat recorren Girona llegint.

El proper dijous 28 de juny el conjunt de participants dels clubs de lectura juvenil de les Biblioteques de Girona es trobaran per omplir de lectura la ciutat.
Els nois i noies, d'entre 13 i 17 anys, es concentraran al Parc Central per començar un itinerari que s’allargarà durant tot el matí. Diferents ubicacions de la ciutat es convertiran en punts de lectura on els joves llegiran, faran recomanacions de llibres i realitzaran accions per deixar les seves reflexions sobre l'experiència lectora.
La primera parada de l'itinerari serà la zona de palmeres al Parc Central, des d’on es seguirà cap  a la Plaça U d'octubre, la Plaça de la Independència, el Jardí de l'Àngel i finalment el Parc de la Devesa on gaudiran d'un vermut literari.
Aquesta iniciativa és la principal activitat per a joves que les biblioteques realitzen a l'estiu i té l'objectiu de fer visible aquest col·lectiu, proposant la lectura com a forma d'oci entre els joves.